فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

گلاب گلاب کاشانه! تولد کورش خانه! هرررررر!!!! :دی

آخه یکی نیس بگه 13 به در هم وقت به دنیا اومدنه؟؟!!!! مردم میخوان برن به کوه و دشت کمر خببببببب!!!!

آخه من چجوری این پستو سیزده به در آپ کنم؟! اگه با گوشی نشه آپ کرد چی؟! کی جوابگوس؟ اصن اگه وسط باغ آنتن نده چی؟! اصلا اگه شارژ نداشته باشم که برم اینترنت چی!؟!

اصن اگه.... :دی

والا! با این به دنیا اومدناشون!

همینه دیگه!سیزده به در به دنیا میان،بعد پستای شیش متریم میذارن! :دی

البته من نمیخوام به شخص خاصی اشاره کنمااااا!!!! 

بهله!

همین شخص خاصی که من بهشون اشاره نکردم (!!!) امروز (ینی فردا) تولدشونه!

مدیونین اگه فکر کنین قصد من از این پست تبریک تولد نبوده و اعتراض به پستای طولانی بوده!

:دی

                             دایی کورش! تولدتون مبارک!

                       ایشالا تولد صد و بیست سالگیتونو همراه با هلیا بانو جشن بگیرین!


تولده دیگه! آهنگم گوش ندیم؟! :دی


پ.ن: میدونم الان خیلی مشعوفین که با این رنگ بسیار زیبا تولدتونو تبریک گفتم! :دی


امروز نوشت:! هنوز نرفته بیدییییمممم!!! داریم میرویم و مادر جان هیییی میگویند: ممممحححححددددددثثثثثثثهههههههههه!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
بازیگوش یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir/

موبارککککککککک

مرررررررسسسسسسسسیییییییییییی!!!
موبارک صاحابش!!!

علی یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

خوش بگذره

خوش خوش که نبود! ولی بد هم نبود!
ممنون

کورش تمدن دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

سلامن علیکم
(وسط ارسال کامنت ارتباط قطع شد نمیدونم کامنتم اومد یا نه.واسه همین دوباره مینویسم)
اول که وبلاگت رو باز کردم فکر کردم رفتم تو وب تولدانه آخه پست قبل تولد علیرضا خان بود الانم تولد من خدا برسونه بعدی رو
خارج از شوخی واقعا سورپرایز شدم.خیلی خیلی ممنون
من موندم که تو این پستت به من تبریک گفتی یا اینکه میخواستی تیکه بندازی
خواهر زاده گرامی خیلی خیلی خیلی ممنون.واقعا شرمنده کردی
خوندن این پست حس خیلی خوبی بهم داد
ایشاا... ۱ در دنیا و ۱۰۰ در آخرت خیرش رو ببینی
بچه محل سیزده بدر خوش گذشت؟خدا رو شکر تو محلمون از نظر فضای سبز کم نداریم
بازم ممنوووووووووووووون.دیگه نمیدونم چی بگم خودت هرچی لازم میدونی اضافه کن

سلامن علیکم و رحمت اله و برکاته!!
(نه نیومد!کار خوبی کردی دایی خان جان!)
دایییییییی!! خدا رسونده شوما خبر نداری!!! :دی
اصن بعدی که خعلی ویجس! ویجه ی ویجه! (البته اگه تا اون موقع پست نذارم،که قصد دارم یدونه کوچولوشو بذارم!)
واقعا؟! یعنی من انقدر بچه ی بدی بودم که انتظار نداشتی تولد شوما رو تبریک بگم؟! :دی
مدیونی اگه فک کنی واسه تبریک... اااا ببخشید! مدیونی اگه فک کنی واسه تیکه بود! :دی
خواهش میکنم دایی خان جان! وظیفه بود!
ممنووووو وووو وووون!!
ـــــــــــ
آره! رفتیم سمت رزکان،یعنی میدون نماز به راست، باغ بابابزرگم!
خوب بود،بد نبود!
جای شوما خالی ی ی ی ی ی !

بعله دیگه! نگین سبز استان تهران!!! الان این پز بود! منم که اینجایی ِ تیییییییررررررررررر!!!
هیچی دیگه! همین که از محلمون تعریف کردی خودش دنیایی بود برام! :دی
فقط کامنتت لهجه نداشت!! هررررررررررررررر!!!

مرسی بابت کامنت کورش خان!واقعا ممنون!

ojobe سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.justmiad.blogsky.com

سلام عسیسم خیلی دوستت دارم
خیلی ماهی که هنوز یادم میوفتی
یعنی جیگرتو خام خام
فدایی داری
تولد اون دوستتون هم مبارک

سلاملیکم!
:)
خواهش میشه
کدومشون؟ علی؟ یا دایی؟
یا علی دایی؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد