فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

نمره اون درسم اومد! ١٩/٨٠

ولی نمیدونم اون پسره چند شده! امیدوارم کم شده باشه!! (عقده ای شدم رفت :دی)

پ.ن: یه بلای دیگه سر پایان نامه سرم اومد ب مراتب دردناک تر از پست قبل

روزی نیست ک ب خودم فحش ندم بابت درس خوندن

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدجواد چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 11:23 ق.ظ

عجیبه ! هنوز که هنوز وبلاگت سر جاشه!
سلام :)
خوبی؟ منو میشناسی؟ اصلا هنوز یادت هست؟ :))

وااااای تو داداشم کوچولوی مثبت من بودییییییی
کجاییییی انقدر تو اینستا گشتم دنبالت پیدات نکردم! دلم کلی برات تنگیده :))
حتما کلی برای خودت مرد شدی...
مگه میشه یادم بره بازی سازی میکردی و از علی ضیا جایزه گرفته بودی
حال کردی حافظه رو؟؟
اخی کجایی تو چیکارا میکنی؟؟؟

محمدجواد جمعه 14 مهر 1396 ساعت 02:06 ب.ظ

وای باورم نمیشه که منو یادته :)) نمیدونی چقدر ذوق کردم :))
منم خیلی دلم تنگ شده بود. نمیدونم چیشد یاد گذشته کردم گفتم بیام وبلاگمو ببینم. بعد کامنتتو دیدم یادم افتاد. بعد گفتم احتمالا وبلاگشو بسته. خلاصه زدم رو لینک تاریخ پستا رو نگاه کردم دیدم وای هنوزم هستی :)) چقدر خوشحال شدم :) و سپس کامنت گذاشتم.
نبابا مرد نشدم... پیر شدم :))
وای آرره خدایی حافظه رو دیدم کفم برید. همیشه فکر میکردم فقط من حافظه خوبی دارم. ولی زدی رو دستم
دلم واسه این اموجیا هم تنگ شده بود.
منم هیچی ... کلی اتفاقا افتاده که باید تعریف کنم.
الانم که دارم کامنت مینویسم نم نم دارم آماده میشم برم قم. دانشگاه :))
عه اسم و فامیلیمو بنویسی میاره که. اصلا قیافه منو دیده بودی؟ دیدی فکر کنم ... باید پیدا میکردی...
ایدی اینستاتو بده من فالوعت کنم. اگر دیر فالو کردم بدون بخاطر خوابگاهه که احتمالا نت نداشته باشم. اگه ایمیل داشتی به ایمیلم بفرست کسی نبینه :)))
وای چقدر خوشحال شدم که جواب دادی. کلی مرسی :)

این چرا اینجوری شد! یه بار کلی جواب نوشتم ثبت نشد پرید!
من کلا حافظم خوبه خوشبختانه و متاسفانه! البته در این مورد باید بگم خوشبختانه ، ولی در موارد منفی بقیه بهم میگن کینه ای:))
اره دیده بودمت ولی خب باید تغییر کرده باشی!اون موقع پشت لبت سبز نشده بود حتی :))
تازشم دیگه فامیلیتو یادم نیست که!محمدی بودی؟؟
از قزوین میری قم یونی؟؟ چ سخت!
وای من یادمه قزوین بودی ابیک بودی فک کنم! کاش تو درسا هم حافظم کار میکرد!
خب من این وسط کامنتا نمیتونم ای دی اینستامو بدم ک!( حالا بگو نیست همه اینجا پلاسن مطالب مهم تورو میخونن!!)
اگه اومدی کامنت خصوصی بذار آیدیتو، یا همینجا سی ام بذار تایید نمیکنمش.
دیگههههه همین دیگه
راستی شماره هم پذیراییم :))) واااااای یادته شمارتو ندادی گفتی خجالت میکشم؟؟:))))
وای خدا یادش بخیر چقدر زود گذشت :))
منتظرما ایدیتو بفرس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد