فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

وقتی که ماه کامل شد

همیشه ته ته ته دلم قرص بود. دنیا هم که نباشد، باز تو هستی. انگار تو رفتن بلد نبوده ای هیچ وقت. اصلا هروقت قهر بودیم تهش مطمئن بودم ک اصلا تو بگو یک سال هم که طول بکشد باز تو هستی. اصلا باور نمیکردم یک روز نباشی. یک روز گنگی مفرط مرا غرق کند یک روز ته ته ته دلم خالی شود یک روز برسم به نبودنت.



همیشه ته ته دلم قرص بود به بودنت

همیشه قرص ِ ته دلم تو بودی

این بار اما

قرص برنج مینشانم

ته دلم 

درست جای تو



نظرات 1 + ارسال نظر
سید محسن چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 10:51 ب.ظ http://telon4.blogfa.com/

درود بر شما---قرص برنج شعر زیبای شما را کشت

:)
شعر، من بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد