فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

تیتر نداره فقط اعصابم از دست خودم خورده!

دیروز روز خیلی شلوغی بود برام.البته اونقدر شلوغ نه ها! فقط در مقایسه با روزای دیگه ی خودم شلوغ بود!و یه اتفاق مهم قرار بود بیفته و اون عروسی بهترین دوستم بود! صبح ساعت 10.5 پاشدم و آماده شدم رفتم دکتر و کلی کارم اونجا طول کشید ،جونم براتون بگه وقتی برگشتم خونه ساعت 3 بود.جنگی لباس عوض کردم و ناهار خوردمو ساعت 4 دویدم حموم.گفتم 5 میام تا 6 و نیم آماده میشم و 7 حرکت میکنیم با خانواده.بله! در حموم مشغول شست و شو بودم ک یهو همه جا تاریک شد! برقا رفت!!!  مامانم دوتا قابلمه برام آورد توش پر  آب کردم ولی به یکیش فقط آب یخ رسید! مامان بنده خدا هم کتری رو گذاشت روی گاز و آورد برام.با هزار مشقت و با کور سوی مووجود از طریق چراغ اضطراری(از اینا ک باتری ایه)، موهارو کف مالی کردم و مامانم اومد کاسه کاسه آب میریخت رو کلم چشمام کورید! خلاصه با هزار بدبختی اومدم بیرون اما کی؟ساعت 7!اومدم و مراحل خشک کردن رو ب جا آوردم و رسیدم به موها. با کمک سشوار خشکشون کردم ولی خیر سرم میخواستم برم آرایشگاه! اما کو وقت! گفتم ولش کن خودم فرش میکنم. اتو رو برداشتم و موهارو صاف کردم( بدی موهای مجعد اینه ک اگه بخوای صافشون کنی باید اتو بکشی، اگه بخوای فرشون کنی باید اول اتو بکشی بعد فر کنی!) بعد با سشوارم که از این سریای فر داشت سعی کردم فر کنم ولی نشد! بابلیس مامان جان رو قرض گرفتم و افتادم ب جان موهام اما مگه داغ میشد؟ زمان هم سپری میشد و من هنوز هیچ کار نکردیده بودم.تسلیم خواست الهی شدم و گفتم موی صاف مگه چشه؟ دوباره اون تیکه ی فرو صاف کردمم و رفتم سراغ ارایش صورت!

نمیدونم من چرا چه نیم ساعت وقت بذارم چه دو ساعت تهش باز یه شکل میشم ولی همیشه برا عروسیا باید دو ساعت وقت بذارم! خلاصه با هزار بدبختی ساعت 8 اماده شدیم ورفتیم! حالا ماشین بنزین نداره،عروسیم دور بود و تا 10 بیشتر نبود!

نشون ب اون نشون ک ساعت 9.5 رسیدیم یعنی کاملا انتهای عروسی و موقع شامخلاصه که خیلی ناراحت و غصه دار شدم و هستم هنوز و به دوست جانمم حق میدم ازم ناراحت باشه. خیلی حس بدیه که عروسی بهترین دوستت نتونی بری و قر بدی و شلوغ بازی در بیاری

افسرده گشتیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد