فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

بیزی! :D

الان چشمام داره از کاسه در میاد!

انقدر که این روزا دنبال لباس و مخلفات واسه عروسی گشتم دیگه حتی پا هم ندارم!

تنها مورد خوشحال کننده ای که میشه بهش اشاره کرد اینه که فردا و پس فردا دانشگاه پــــــــرررررر! :دی

واقعا خواهر شوهر نمونه بودن چقدر سخته! :دی

فردا شب عروسی برادر خانه!

ایشالا همه ی زوجای جوون خوشبخت بشن!

ایشالا همه ی جوونا زوج بشن!!!!!

همیـــــــــــــــــــن! :دی


پ.ن: مخم نمیکشه چیزی رو که میخوام بگم جمله بندی کنم!بیخیال! :دی

پ.ن2: چشمام چوب کبریت لازم شدن! باید بذارم که پلکام بسته نشه!


عصبانیسم نوشت: مردشور این اینترنت گازوئیلی رو ببرن که یه پک گنده داری دانلود میکنی وسطش قطع میشه! ای تو اون کله ی کچلت!

نظرات 12 + ارسال نظر
عارفه سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://inrozha.blogsky.com/

مبارکا باشه عروسی خودت

مرسییییی!
ایشالا با هم! :دی!
فک کننننننننننننن!

نیما سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

امیدوارم شاد و سلامت و خوشبخت باشن !

مرسی!
همینطور شما!

بازیگوش چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 09:26 ق.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir/

ایشالا به دل خوووووووووووووش

میسی دییِر!

حس چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام
عروسی خان داداشت مبارک.
ان شا ا.. خوش بگذره.

سلام!ممنونم!

بهنام پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

سلاااااام
به به
مبارک ها باشه
الان عروسی تموم شده و پاهات تاول زده دیگه فکر کنم نه؟!

تاول که نه!ولی درد میکنه یکم! آخه کار خاصی نکردم!

آناهیتا جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

خاک بر سر این نت داغون
گندش بزنن که یه عالمه طول می کشه آدم یه کامنت دوزاری بذاره به رفقاش بگه به یادتون هستم

خودشو عصبانی نکن!
قربونت برم! منم به یادتم ! ماچ موچ! :دی

عارفه شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://ashianeyedardhayam.blogfa.com/

وای مبارک باشه منم دلم میخواهد خواهر شوهر شوم.
ما هم 5 شنبه عروسی پسر خاله ام بود.

وای مرسی! :دی
نمیخواهد شما خواهر شوهر شوی! :دی
خوش گذشـــــــــــت؟؟؟؟

محدثه**al یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://w-phoenix-d.blogfa.com

سلام عزیزم..مبارک باشه

سلام عزیزمم!!
مرسی!
:دی

محمدرضا سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
شما دعوتید به کلبه سبز آسمانی من

آوا سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

خب دیدی اون کامنت دونی بالا
الان بستس!!!! خب من الان
دارم واسه اون سی ام
می ذارم..............فقط
اینو یادت نره که اول از
همه تنها خودتو دوست
داشته باش............
حتی قبل تر از خدا...
این شاید بهترین و پر
منفعت ترین خود
خواهی دنیاباشه...
موفق باشی بانو...
یاحق...

خب اونو خودم بستم دیگه!بسته ی همینطوری که نیستش!
خودمو....؟؟؟
خودمو یعنی خودِ خودم یا خودِ جسمم؟
سعیمو میکنم! اما نمیدونم موفق بشم یا نه!
مرسی عزیز!
توام همینطور!
یا حق!

علیرضا سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

مبارکشون باشه :دی

ممنون علی! :دی

آوا چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

اوووووووه...پس اونوقتا
کامنت دونیت همش
بسته بوده!!!یعنی
اووووووووووووون
همه بسته بوده
اکی............
یعنی خوددددد
خودت.....اول
روحی و بعد
جسمی.....
اوهوم.......
یاحق...

آخه من که نمیدونم که تو کدومارو میگی که!
باشه سعیمو میکنم!مرسی عزیزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد