فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

چند گانه های "تیـــــــــره"

1. واسه بابابزرگم دعا کنید...حالش خوب نیست...


2. پارتی هم پارتیای قدیم،به یارو گفتم کلاس دوشنبه صبحمو کنسل کن،ب جاش کلاس برای چهارشنبه بذار. رفته کلاس دوشنبه صبح رو کنسل کرده،ب جاش کلاس برای دوشنبه ساعت 7 شب گذاشته!!!! حالا من چ ... کنم؟


3.دو شبه که خوابم نمیبره. پریشب که تا 4 صبح بیدار بودم،دیشبم به زور خودمو ساعت 1 و نیم خابوندم، 7 و نیم صبح بیدار بودم!


4.چند روز دیگه عروسی داداش خانه،لباس نخریدم!فک کنم ب خاطر لباس نَرَم! یدونه خواهر شوهر که بیشتر نیستم!نمیشه لباس نخرم که!


5.حس میکنم حتی دنیای مجازیم داره میشه مث دنیای حقیقی. دلم نمیخواست بشه!چون میخواستم حداقل اینجا بتونم حرفایی رو بزنم که آروم شم،اما هر روز که میگذره میبینم اینجا کمتر از دنیای واقعیم میتونم حرف بزنم حتی!


6.از دانشگاه متنفرم! از دختراش هم!از پسراش بیشتر! دلم دبیرستان میخواد...


تیــــــــــــــــره نوشت: برام دعا کنین.... دلم روشنایی میخواد.....

نظرات 7 + ارسال نظر
غریبه آشنا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://homaa.blogsky.com

___*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______############ اپــــــم زود بیای #########*
_______#############################*
________###########################*
__________########################*
___________*####################*
____________*#################*
_____________*##############*
_______________############*
________________#########*
________________*#######*
_________________#####*
__________________###*
__________________##*
__________________#*

منتظرم.یاعلی

مانے ! یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

آغا خاطرت جم من یکی واست دعا کردم ! برو حال کن
اون تیکه از دانشگا متنفرم و آره

آغا نه خنگول! آقا! :دی
آره؟
مگه تو دانشگاه نداری بیست چهار ساعته اینجا پلاسی؟
جمع کن برو دیگه!
والا!

بازیگوش یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 07:40 ب.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir/

الهی خدا شفا بده عزیزم:-*

وختی ننوشتن زیاد میشه اینجور حسا میات سراغ ادم بنویس تا راحت بتونی احساستو به قلم بیاری گلم:-)

میسی عزیزم! :-* (یاد گرفتیااااا!)

اوهوم!
آخه میدونی وقتایی که حسای بد میاد تو دل آدم،آدم میگه ننویسم تا یه اتفاق خوب بیفته و بعد بنویسم!
اما انقدر بدیا رو هم تلمبار میشه تا اینکه همه چی تیره میشه!

مانے ! یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

آغا یه چیزه آقا یه چی دیگه!
ای بابا ، بیا خوبی کن کامنت بذا :دی

ایش !
ب این میگی خوبی؟
زجریه کامنت گذاشتن تو!:دی

Mohammad دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://parsiya.ir

سلام بر تو ای بانوی پاک دامن .... (این الان دیالوگ یوزارسیف بود)

باشه حتما دعا میکنم...
راستی ...
یه وب شخصی زدم که دیگه تو اونجا سععععععی میکنم خبری از سی یا 30 بازی نباشه...
حتما سر بزن...
راستی اونی هم که واسه من لینک کردی ...یعنی وب "فرزند ایران"...اونو بکنش وب شخصی پارسیا....
ممنون...البته اگه خواستی !
blog.parsiya.ir

سلام یوزی!

محمد وقتی خواستم برم ریدر باید بهم یاد آوری کنی داداش.

علی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

خداشفا بده ...........همه ی مریضا را

ممنون

دختری از یک شهر دور دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

امان از این دانشگاه!!! عادت میکنی... به قول یکی از بچچه ها مملکتی که قانون نداشته باشه اینم میشه دانشگاهش دیگه!!!!!
لباس خریدن سخت ترین کار دنیاس اما لباسهای تهران هم قیمتها مناسبترن هم تنوع زیاده زود برو بخر!!!!
حالا چرا اینجا نمیتونی بنویسی؟؟؟ که چی فکر بد در موردت میکنن بزار بکنن؟؟؟ دیگه وبلاگت رو نمیخونن به جهنم نخونن... تو راحت باش!!! اینجا خونه ی توئه راحت باش...

قیمتها مناسبترن؟؟؟!!!
والا لباسا از لباس عروس گرون ترن!
آره راس میگی ولی خب بازم نمیشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد