فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

فصل شکوفه

من صدای بازتاب خویش را میشنوم...در این قمار،حاکم،تنهاییست...

دلگرفتگى

از وقتى دیگه وبلاگو گذاشتم کنار چقدر بیشتر دلم میگیره...

اونوقتا حداقل دوستای مجازی داشتم ک میتونستم براشون درد و دل کنم... الان دوستیا حتی دیگه مجازی هم وجود ندارن...

حتی دیگه نمیتونی از حالت ب کسی بگی چون بیشتر از سه خط رو نمیخونن...

چقدر دلم تنگ ١٨ سالگیمه...

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدهادی سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

سلام
بروید کار کنید و پول بدست اورید
منم قصد ازدواج دارم ولی پولشو ندارم پس اشتبا زدی داداچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد